[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Tworzenie wÅ‚asnych odbitek artystycznych: Praca z papierami o zmiennym kontraÅ›cie | Praca z papierami o zmiennym kontraÅ›ciePapiery o zmiennym kontraÅ›cie Å‚atwo mogÄ… być przystosowane do wszystkich kontrastów negatywów przy użyciu filtrów kolorów.To co możecie osišgnšć z trudem przy użyciu czarno-biaÅ‚ych papierów o staÅ‚ym kontra?cie (tylko przez rozproszone, wstÄ™pne na?wietlanie i dwu-kuwetowe wywoÅ‚ywanie), jest nieodłšczne dla tych papierów: ?rednia gradacja kontrastu jest Å‚atwa do uzyskania poprzez odpowiednie ustawienie filtra. Czarny i biaÅ‚y z technikami kolorowymiTo jest duża różnica pomiÄ™dzy papierami z ustalonym i zmiennym kontrastem.Papiery o zmiennym kontra?cie zawsze potrzebujš żółtego i/lub karmazynowego filtru do kontrolowania różnych stopni kontrastu.Niezależnie od tego, czy używacie zdejmowalnych filtrów, kolorowej gÅ‚owicy powiÄ™kszalnika lub specjalnych modułów zmiennokontrastowych, macie tylko jedno opakowanie papieru, które zawiera specjalne stopnie kontrastu 0 i 5. poprzednia strona strona głównanastÄ™pna strona Fotografia-- - Praca z papierami o zmiennym kontraÅ›cie<-- Tu jesteÅ›OAgfa |Strona główna Agfa | FotografiaGaleria Fotograficzna Agfa | Produkty | Advanced Photo System | Tendencje & DoÅ›wiadczenia |©1998 Agfa-Gevaert AG, Informacje o Prawach Autorskich i Znakach Handlowych
[ Pobierz całość w formacie PDF ]