[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.po zatrzymaniu monety jest w staniebez problemu stwierdziæ czy wypad³ orze³ek czy reszka.Sekretpodczasrozkrêcania monety nale¿y uwa¿nie jej siê przys³uchiwaæ.Jeœli moneta bêdzieobraca³a siê coraz wolniej bêdziesz wiedzia³, ¿e wypad³a strona monety beznaciêcia.Je¿eli moneta zatrzyma siê nagle lub bardzo szybko- wiadomo ¿e wypad³astrona z naciêciem.65 SI£A MAGNETYCZNA Niezbêdne rekwizytyBrakopisIluzjonistawybiera spoœród publicznoœci jednego widza, "na oko" znacznie silniejszego ni¿on.Nastêpnie styka koniuszki wyprostowane palce wskazuj¹ce na wysokoœci klatkipiersiowej i trzyma je tak przez kilkanaœcie sekund by wytworzyæ "si³êmagnetyczn¹"Nastêpnieprosi silniejsza osobê od siebie, aby stara³a siê odci¹gn¹æ owe palce od siebie-lecz nie idzie !!sekretca³afilozofia tkwi w po³o¿eniu r¹k.otó¿ iluzjonista dociskaj¹c palce na wysokoœciklatki piersiowej ma znacznie wiêksza przewagê si³ow¹ ni¿ widz, który stara siêroz³¹czyæ twoje rêce.66 OWOCE niezbêdnerekwizytydwa dowolneowoce œredniej wielkoœci np.pomarañcza i bananopisIluzjonistaprosi jednego z widzów, aby zawi¹za³ mu oczy i wzi¹³ ka¿dy z owoców do jednejrêki, poczym odwraca siê i mówi aby podnieœæ jedn¹ dowoln¹ rêkê do góry ipotrzymaæ 10 sekund.Po tym czasie prosi o opuszczenie rêki na równi z drugarêka poczym odwraca siê i œci¹ga opaskê z oczu i bezb³êdnie odgaduje podniesionyowoc.sekretrêka, któratrzymana by³a w górze robi siê blada, poniewa¿ szybciej bêdzie odp³ywaæ z niejkrew. 67 MAGICZNE KWADRATY niezbêdnerekwizytykartka id³ugopis, cylinder lub pude³koopisiluzjonistadaje jednej osobie kartkê podzielona na 9 kwadratów (3x3) i prosi, aby wœrodkowym polu napisaæ dowolna liczbê i ja zapamiêtaæ, a dooko³a obojêtniejakie.Nastêpnie nale¿y kartkê przerwaæ na 9 kawa³ków, wrzuciæ je do cylindra izamieszaæ.sekretkartkapapieru powinna mieæ równe brzegi.Po przetarganiu powstaje 8 kawa³ków o 3nierównych brzegach.Natomiast element ze œrodka bêdzie mia³ wszystkie bokirozerwane i ten element bêdzie zawiera³ prawid³ow¹ liczbê.68 KARTY niezbêdnerekwizytytalia kartopisIluzjonistak³adzie na stole zakryta taliê kart i prosi jednego z widzów o podzielenie tejkupki na dwa stos, poczym odwraca siê do niego plecami.Nastêpnie prosi go owybranie dowolnej liczby od 1 do 13 i przeniesienie tylu kart z dolnego stosu dogórnego.Na koniec widz jest proszony aby po³o¿y³ górny stos na wierzchudolnego.Gdy wykona polecenie, iluzjonista odwraca siê i bez patrzenia liczykarty pocz¹wszy od góry talii, poczym odwraca jedn¹ z kart- liczba punktów natej karcie jest równa liczbie kart przeniesionych z jednego stosu na drugi.Naprzyk³ad jeden z widzów bierze do rêki talie kart a nastêpnie dzieli ja na dwastosy.Szeœæ kart przenosi z dolnego stosu na wierzch górnego.Nastêpnie górnystos k³adzie na dolnym.Iluzjonista bierze do rêki talie kart, odlicza po koleii odwraca szóst¹.sekretNa wierzchutalii nale¿y umieœciæ trzynaœcie kart w nastêpuj¹cej kolejnoœci od króla doasa.Kolor kart nie ma znaczenia.Nastêpnie poproœ jednego z widzów, abypodzieli³ taliê na 2 stosy i wybran¹ liczbê kart z dolnego stosu przeniós³ nawierzch górnego, poczym umieœci³ górny stos na dolnym.Aby odgadn¹æ wybranaprzez widza liczbê nale¿y odliczyæ czternaœcie kart i odkryæ czternast¹.Odczytujemy z niej liczbê przeniesionych kart.Przypuœæmy, ¿e z jednego stosu dodrugiego zosta³y przeniesione trzy karty, wówczas odlicz te trzy karty iprzenieœ je na spód talii.Bêdziesz móg³ powtórzyæ sztuczkê.Nie nale¿y takrobiæ jednak zbyt czêsto i staraj siê tasowaæ karty po wykonaniu sztuczki.Podczas uk³adania kart warto pod asem umieœciæ d¿okera.Jeœli z dolnego stosu nagórny nie zostanie przeniesiona ¿adna karta, wyci¹gniesz d¿okera, który posiada0 punktów. 69 ZWI¥ZANE CHUSTECZKI niezbêdnerekwizytyma³a cienkagumka (najlepiej bia³a) 2 chusteczkiopisIluzjonistapokazuje chusteczki publicznoœci.nastêpnie jedn¹ z nich wk³ada pomiêdzy kciuk apalec wskazuj¹cy.Druga miedzy palec wskazuj¹cy z palec œrodkowy tak, aby by³yoddalone od siebie o ok 3 cm.Teraz energicznym ruchem podrzuca obie chusteczkido góry a one spadaj¹ na ziemiê z³¹czne ze sob¹ jakby wêz³em
[ Pobierz całość w formacie PDF ]