[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Równoczeœnie zdajemy sobie sprawê z ograniczonoœci ludzkiej wiedzy iwy¿szoœci Jestestwa Boga i starszych braci Œwiat³a, którzy s¹ w stanie pomóccz³owiekowi wykuæ jego indywidualne przeznaczenie. Zatem drugim kierunkiemdzia³ania jest uœwiadomienie sobie, ¿e pozytywna zmiana mo¿e zostaæ dokonana bezœwiadomej wiedzy odnoœnie tego, jaka ta zmiana powinna byæ. Po prostuwzywamy od Boga nieskalanoœæ jego boskiego planu odnoœnie pozytywnej zmiany.Innymi s³owy, rozkazujemy w imiê Boga - co cz³owiek, jako wspó³twórca zBogiem ma prawo czyniæ - alchemiczn¹ precypitacjê darów i ³ask Ducha, któreobdaruj¹ b³ogos³awionego syna cechami Chrustusa, przez co czyni¹c go bardziejbieg³ym jako duchowego alchemika i bardziej powi¹zanym z uniwersalnymplanem. Odkry³em, ¿e gdziekolwiek ta druga alchemiczna technika zostajezastosowana, wzmacnia ona pierwszy wybór inwokacji (inwokowanej akcji) iwype³nia luki w wiedzy cz³owieka, pokrywaj¹c jego niewiedzê szat¹ prawdziwejduchowoœci.Gdy stoimy przed o³tarzem, œwiadomi cech Boga i mo¿liwoœci ich realizacji wcz³owieku, weŸmy tak¿e pod uwagê te doskona³e istoty, które zapewni³y ju¿ dlasiebie zdolnoœæ dokonywania natychmiastowej zmiany kiedykolwiek tego sobie¿ycz¹. Na pewno pomoc tych, którym siê powiod³o w dziedzinie alchemiibêdzie bezcenna w celu uzyskania owoców naszych pragnieñ. Osobiœciedobrane inwokacje i mod³y bêd¹ wtedy wyœmienite.Œwiadomi prawa, wiary w jego bezosobowe dzia³anie i zdeterminowani w zamyœle,¿e kiedy formu³a zostanie wynaleziona wymagany rezultat musi objawiæ siê wfizycznej formie, obecnie przyst¹pimy do zadania stworzenia zmiany.Tak wiêc, jednym z najskuteczniejszych œrodków przy pomocy którego mo¿naspowodowaæ zmianê - a to, co wam przekazujê jest g³êboko ukrytym i cudownymsekretem w posiadaniu wielu adeptów Wschodu i Zachodu - jest, poprzez tak przezemnie nazwane, „stworzenie chmury.” Œwiêty Pawe³ mówi³ o „chmurze mnóstwaœwiadków”.<3> Ja u¿ywam to wyra¿enie w odniesieniu do chmury nieskoñczonej energii, któranieco jak eter tak spopularyzowany przez naukowców uprzedniego wieku, jestwszechobecna lecz nigdzie nie ujawniona, dopóki nie wezwana do dzia³ania.Na pierwszy rzut oka, dla empirycznego umys³u - wprawionego tylko wmaterialnych aspektach nauki i w tym, co jest poznawalne zmys³ami - mojeuprzednie uwagi mog¹ wydawaæ siê ca³kowit¹ g³upot¹. Jeœli ktokolwiek z wastak s¹dzi, mogê mu tylko wspó³czuæ.Nie mogê mu pomóc, ani te¿ prawo nie wymaga ode mnie bym przeprasza³; gdy¿ udowodni³em wielokrotnie tê zasadê z najwiêkszym sukcesem. A myœlê,¿e gdy wielcy adepci nie u¿ywaj¹ jej œwiadomie, wtedy jest ona zautomatyzowanadla nich poprzez kontakt z ich Wy¿szym Umys³em. Dla wiêkszoœci naszychpocz¹tkuj¹cych i œrednio-zaawansowanych studentów bêdzie to niezbêdne, abydok³adnie przyswoili sobie ten proces po to, by najpierw œwiadomie stworzylichmurê, a nastêpnie oczekiwali, ¿e jej pojawienie stanie siê ich wewnêtrznymzautomatyzowanym procesem.Bêdê kontynuowa³ za tydzieñ na temat tej bardzo wa¿nej czynnoœci - „Twórz!” ichmury.Naprzód,Saint GermainPrzypisy1.Rdz 3:22, 23.2.Wj 7:8-12.3.Hbr 12:1.Cytaty biblijne w oparciu o Pismo Œwiête Starego i NowegoTestamentu w przek³adzie z jêzyków oryginalnych, Wydawnictwo Pallotinum, Poznañ- Warszawa 1971, wydanie drugie poprawione
[ Pobierz całość w formacie PDF ]