[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Np.studiuj¹c matematykê, dorysujkolorowe kwiatuszki do liczb jakie przeliczasz.Spróbujzadaæ sobie kreatywne pytanie: Co ma œlimak dopierwiastka z pochodnej? Kilka takich æwiczeñpowinno pobudziæ Twój mózg do pracy na innych zasadachni¿ dotychczas.Regularnymi æwiczeniami, w nied³ugimczasie jesteœ w stanie pobudziæ drug¹"podupadaj¹c¹" pó³kulê do pe³nejwspó³pracy z drug¹.Pe³niejsz¹ wspó³pracê obu pó³kul zapewni¹ Cirównie¿ metody zapamiêtywania, które poznasz wdalszych rozdzia³ach.Jakie ci tokorzyœci przyniesie?To, co najlepsze z obu œwiatów.- Bêdziesz w stanie zrozumieæ i dogadaæ siê z ludŸmi"z obu pó³kul".- Bêdziesz w stanie podejmowaæ m¹drzejsze decyzje -maj¹c do dyspozycji umiejêtnoœæ szczegó³owejanalizy - dziêki lewej pó³kuli - i ogólnego,holistycznego spojrzenia dziêki prawej.- Mo¿esz siê na tym wzbogaciæ.Jeœli wpadniesz najakiœ genialny finansowy pomys³ (praw¹ pó³kul¹),dziêki lewej bêdziesz w stanie zaprojektowaæ to wszczegó³owe projekty gotowe do realizacji.- Ucz¹c siê, bêdziesz osi¹ga³ lepsze rezultatyzarówno w œcis³ych jak i humanistycznych przedmiotach.I tak wyliczaæ mo¿na wnieskoñczonoœæCzy widzisz ju¿korzyœæ jak¹ niesie ze sob¹ harmonijna wspó³pracaobu pó³kul mózgowych?No to dodzie³a!Ile wynosi pi¹ta potêga z ¿artuj¹cych sobiekosmitów?Ot, takiesobie niewinne kreatywne zadanie na pobudzenie pracymózgu
[ Pobierz całość w formacie PDF ]